Interesanti, ka šis seriāls plašākā kontekstā iemieso būtiskāko seriālu popularitātes fenomenu, kas balsta skatītāju interesi. Proti, skatītājs vēlas salikt puzli vai izveidot mozaīku, kur katra sērija paplašina viņa izpratni par kopīgo ainu un personāžu būtību. Tikai šeit tēla atklāsme balstās ne tikai vairāku sēriju kopainā, bet pat atšķirīgu seriālu savietojumā.
Un šajā gadījumā plašu popularitāti ieguvušais seriāls „Pārkāpt robežu” (Breaking Bad) iepazīstināja ar otrā plāna lomu – advokātu Solu (Bob Odenkirk). Bet tagad, kad minētais seriāls ir beidzis savas gaitas, mēs tiekam aplaimoti ar šī tēla priekšvēsturi atsevišķā seriālā. Prīkvils – skaists vārds. (Starp citu, latviešu kinematogrāfijā spilgts šī vārda iemiesojums ir J.Streiča „Rūdolfa mantojums”, proti, režisors un scenārists zināmā mērā piedāvā priekšvēsturi tādam latviešu dramatiskā teātra fenomenam kā „Skroderdienas Silmačos”.)
„Labāk zvaniet Solam” atraktīvo advokātu Solu atklāj it kā no jauna. Ja „Pārkāpt robežu” mēs iepazinām viņu kā apsviedīgu žuļiku, tad jaunajā darinājumā uzzinām, kādas trakulības ir veidojušas Sola personību. Īpaši interesanti atklājas Sola attiecības ar brāli Čaku (Michael McKean) – ievērojamu advokātu, kurš nez kādu psiholoģisku kolīziju rezultātā slēpjas tumsā un bīstas no elektriskiem un uzlādētiem aparātiem. Abi brāļi apzinās savu radniecīgo pieķeršanos, tajā pašā laikā psiholoģiski interesantākā ir priekšpēdējā sērija, kurā uzzinām, kāpēc Sols un Čaks nevar strādāt kopā kā advokāti.
Vērā ņemams un skatītāju augsti vērtēts seriāls – bez izteiktas spriedzes, cilvēcīgs, gana aizkustinošs.